zaterdag 19 juli 2008

Wat hebben we gezongen

In de eerste helft van de week hebben we met een deel van de groep gewerkt aan het lied  Vuur van Stef Bos.  Dat klinkt bij Stef zo: http://nl.youtube.com/watch?v=6gTQiVOeKZw


Anja (foto Marcel)

In de tweede helft van de week schreven we ons eigen lied waarbij we tot het uiterste in onze ziel hebben gegraven op zoek naar die ene vraag die we altijd al hadden willen stellen of die ene bekentenis die we altijd al hadden willen doen. We hebben het gedaan en het is ons, met veel zweten en opnieuw beginnen, allemaal gelukt om vandaaruit tot een Fado te komen.

Michel (foto Marcel)

Onderstaande Fado's hebben we gezongen:

Anja - heuvels beklimmen
Caroline - zeiltocht
Coosje - ik zou willen schreeuwen
Corine - blij met jou

Mareen (foto Marcel)

Erik - ongeremd verliefd
Hendrien - laat je troosten
Heleen - jij staat stil
Jessica - ik wil ook praten

Caroline (foto Marcel)

Maarten - je hebt me gedragen
Marcel - je hoort er ook bij
Mareen - een ongeluk
Michel - dat ik met jou

Myra in overpeinzing (foto Marcel Taal)

Myra - ik wil het weten
Paul - dat trucje doen
Ron - koffieautomaat
Wietze - romeinse heer


Hendrien (foto Marcel)